mandag 2. mai 2011

JEG ER BLITT HEKTA......

.....på søm!!
Tusen takk til Lise som har lagt ut en så nøyaktig og lettfattelig beskrivelse av hvordan sy denne veska.
Helt uunnværlig for slike som meg som nesten ikke har rørt en symaskin siden
sømtimene på ungdomsskolen. Dette ga meg virkelig syglede og inpirasjon til å fortsette!

Videre på min ferd i bloggverden fant jeg disse etuiene hos Timotei, samt en utførlig beskrivelse av sammensyingen hos denne damen. Det har resultert i to stykk penalhus  til ungene foreløpig, men jeg er sikker på at jeg kommer til å lage mange flere. For dette var gøy!!


2 kommentarer:

  1. Det er superkjekt å kunne være til inspirasjon og hjelp for medsyersker, og vesken ble kjempeflott. Kult med den store knappen! Flotte pennal også.

    Det er lett å bli hekta!

    SvarSlett
  2. Så fine saker du har sydd og så koselig å høre at du fant inspirasjon hos meg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen:)