fredag 22. mars 2013

Enkel bestefarsgenser



Etter å ha strikket to ribbegensere rett etter hverandre, fikk jeg veldig lyst på 
et prosjekt som gikk litt raskere, og som var litt mindre kjedelig å strikke...
Pickles har mye bra helt etter min smak, og valget falt på denne enkle bestefarsgenseren.
Jeg hadde liggende noen nøster Sandnes alpakka som jeg kjøpte for halv pris 
fordi det var en utgående farge.
Det burde jo passe kjempefint, jeg elsker nemlig alpakka.
Eneste problemet var at jeg hadde en sterk mistanke om at jeg muligens hadde akkurat litt lite garn.
Men som den optimisten jeg tross alt er, så satte jeg likevel igang.
Alt ordner seg jo for snille piker?

Vel, jeg hadde akkurat litt lite garn, 
fargen var utgått, og lakserosa...ikke den beste å likne.
Så jeg tok meg den  kunstneriske frihet å strikke inn ett beige bånd
på venstre arm.
Alt ordner seg for snille piker.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Du er driftig og flink. Fine bilder ble det også av genseren på en flottt modell.

    Ottar

    SvarSlett
  2. Det ble jo riktig bra! Og Snuppeduppe er jo en fotogén modell!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen:)